Société Française d'Assainissement ("SFA"), cu sediul social la 41bis avenue Bosquet, 75007 Paris, utilizează datele colectate în timpul examinării candidaturii dumneavoastră pentru a gestiona procesul de recrutare a viitorilor săi angajați.
1. Care este scopul prelucrării datelor dumneavoastră?
Scopul prelucrării efectuate de SFA este de a gestiona procesul de recrutare și/sau de a încheia un contract de muncă, și mai precis:
- Preselecția candidaților: primirea candidaturilor trimise către SFA prin e-mail sau prin poștă , precum și înregistrarea și sortarea candidaturilor (inclusiv CV-uri și scrisori de intenție pe suport de hârtie sau digital);
- Crearea unei baze de date de CV-uri (cu acordul candidaților în cauză);
- Căutarea candidaților: primirea candidaturilor de la agențiile de recrutare sau platformele de căutare a locurilor de muncă ;
- Evaluarea candidaților: evaluarea capacității candidatului de a îndeplini funcția și a aptitudinilor sale profesionale prin prelucrarea informațiilor colectate în timpul interviurilor (la distanță sau față în față);
- Crearea de dosare administrative pentru candidații selectați.
2. Ce categorii de date vor fi colectate și prelucrate?
Pentru a îndeplini aceste scopuri, în timpul etapei de selecție vor fi solicitate numai informațiile cu caracter personal strict necesare pentru a vă evalua adecvarea la postul oferit sau pentru a vă măsura aptitudinile profesionale.
În acest scop, pe lângă datele care ne permit să vă identificăm (starea civilă, adresa de e-mail, numărul de telefon), vă vom solicita date referitoare la calificările pe care le-ați obținut, referințele dvs. profesionale, experiența dvs. profesională, precum și competențele și aptitudinile dvs. profesionale în raport cu postul oferit. Dacă nu furnizați aceste informații, vă va fi imposibil să luați parte la procesul de recrutare.
Pe baza consimțământului dumneavoastră, putem colecta date privind recunoașterea dumneavoastră ca lucrător cu handicap (RQTH) .
În cazul în care cererea dumneavoastră este acceptată, vă vom solicita informațiile și documentele justificative necesare pentru îndeplinirea formalităților cerute. Furnizarea acestor informații este o condiție prealabilă pentru finalizarea unui contract de muncă pentru candidații selectați. Anumite categorii de informații și documente (cum ar fi numărul dumneavoastră de securitate socială) sunt obligatorii. Prin urmare, nefurnizarea acestor informații va împiedica încheierea contractului de muncă.
Datele dumneavoastră sunt colectate direct de la dumneavoastră sau indirect prin intermediul unor terți (site-uri de locuri de muncă, agenții de recrutare ).
3. Cât timp vor fi păstrate datele dumneavoastră?
Datele privind candidații selectați vor fi incluse în dosarul lor administrativ și vor fi păstrate pentru perioada de păstrare aplicabilă (și anume până la cinci ani de la încetarea relației de muncă în scopuri probatorii).
La sfârșitul procesului de recrutare, datele privind candidații respinși vor fi păstrate timp de trei luni, astfel încât aceștia să poată obține o explicație a motivelor care au condus la această decizie.
Cu acordul acestora, datele candidaților respinși vor fi păstrate timp de doi ani de la data ultimului contact. Aceasta pentru a menține o bibliotecă de CV-uri și pentru a le putea oferi noi oportunități de angajare.
4. Cine are acces la datele colectate în timpul examinării candidaturii dumneavoastră?
Candidatura dumneavoastră va fi tratată confidențial. Numai managerii departamentelor interesate de candidatura dumneavoastră (Direcția Generală, Asistenții Executivi, Șeful departamentului de recrutare, Departamentul de Resurse Umane) au acces la datele cu caracter personal conținute în dosarul dumneavoastră.
În cazul în care procesul de recrutare este încununat de succes, departamentul de resurse umane va trebui să împărtășească unele dintre informațiile colectate cu organizațiile relevante implicate în angajarea dumneavoastră (cum ar fi asigurarea de șomaj, asigurarea de sănătate, pensia și asigurarea mutuală).
5. Care sunt drepturile dumneavoastră și cum le puteți exercita?
În ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate pe baza interesului legitim, aveți dreptul de acces și de rectificare, ștergere și restricționare a prelucrării.
În ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate pe baza executării contractului și a măsurilor precontractuale, aveți dreptul de a vă opune prelucrării, dreptul de acces și de rectificare, de ștergere și de restricționare a prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor dumneavoastră.
De asemenea, aveți dreptul de a defini directive privind utilizarea datelor dumneavoastră după decesul dumneavoastră.
Dacă aveți întrebări cu privire la protecția datelor dumneavoastră sau doriți să vă exercitați drepturile, puteți contacta responsabilul cu protecția datelor al SFA la următoarea adresă poștală 41bis avenue Bosquet, 75007 Paris, sau prin e-mail la adresa ****ENTER YOUR EMAIL [email protected]****.
În cazul în care întâmpinați dificultăți, puteți depune o plângere la autoritatea locală de protecție a datelor la adresa ****contact details of the local data protection authority****.
6. Actualizări ale prezentei politici
SFA poate modifica, completa sau actualiza această politică în orice moment pentru a ține seama de modificările legislației, reglementărilor și/sau jurisprudenței, de modificările caracteristicilor activităților de prelucrare sau de punerea în aplicare a unor noi activități de prelucrare.
Veți fi notificat cu privire la orice actualizări substanțiale.
Ultima modificare la data de: 21 februarie 2025
Cumpărați cu încredere
Fabricat în Franța
Calitate Superioară „Made in France”.
Performanță și fiabilitate
Tehnologii și materiale care asigură eficiență și longevitate.
Extinderea garanției
Până la 3 ani garanție.
Asistență extinsă
Tehnicieni certificați pentru reparații.
Experți din 1958
Inventatorul maceratorului denumit și ”Sanibroyeur”.